Belisss deletedmom4842 bende boyleyim. Yukardaki yorumları okudum dedim herkes ınce gıydırıyo yorum yapmadan çık 😂 sen yazmıssın
Mrvshn Teşekkür ederim hepinize tek tek. Bende atlet kısa kol zıbın pijama takımı giydiriyorum. Bi çift çorap giydiriliyorum ama. Elleri soğuk oluyo ama oda hep öyle. Elleri soğuk olurmuş bebeklerin. Ensesi karın bölgesi genelde sıcak. Evin soğuk olduğunu düşündüğümde battaniye iki tane atıyorum üstüne. Biri ince biri biraz daha kalın. Üşümüyordur umarım 😍