HYM 😳😳😳 eksiler mi? Allah kolaylık versin. Kalorifer suluğu koyuyorsun di mi? Yoksa boğazı kurur minnoşun.
Genel olarak ben şöyle bakıyorum; ensesine elimi değdiriyorum. Terli ise üstünü inceltiyorum. Kuru ve normalse tamamdır. Soğuksa üstüne kalın battaniye örtüyorum.