Berilsmom01 ilk dört ay meme reddi yaşadık çok az emdi dört aydan beri emiyor oda yine çok değil kaç kez zayıflığından dolayı gittik gastroenterolojiye yönlendirdi doktor gittik ama hiç bir test yapmadı sadece çok zayıf deyip bir mama yazdı (Bebelac Pepti junior) ismi,yani bir alerjisi var mı yok mu bilmiyorum doktora gittiğimde kan testi yapıldı kansız denildi gastroenteroloji de yapmadı test nereye götürmem ne yapmam gerekiyor bilmiyorum,ama herhangi bir alerji belirtisi şu ana kadar yaşamadık bir hafta önce irmikli bir tariften sonra kabız oldu ama öncesinde başka bir şeylerde vermiştim hangisi kabız yaptı bilmiyorum ama bir hafta vermedim irmik deneme amaçlı dün brokoli havuç çorbası yaptım çok sıvı değil biraz katı yapıyorum çorbaları,bugün yine kabız