pembeayakkabilikiz Umaysukusunannesi 7 buçuk aylık kızımla doğduğundan beri beraber uyuyoruz oda yapacağımız için besik almadık ama artık zor olmaya başladı hareket edemiyoruz her harekette uyanıyor her yerim ağrıyor put gbi yatmaktan 😀 park yatak almaya karar verdim umarım besigini benimser ve orda uyur nasıl alistircam yalnız yatmaya bilemiyorum yatakta beni göremeyince hemen uyanıyor ağlıyor 😔
Rozalinda 2,5 yasinda beraber yatiyoruz. Ben de ondan ayrilabilecegimi sanmiyorum evde hepimiz alistik bu duruma