Umaysukusunannesi aynı biz de doğduğundan beri birlikte uyuyoruz. O zamanlar annemlerde kalıyorduk ve kanepede yatıyorduk, o da reflü yatağında yatıyordu. Evimize geçince işte 6 ay civarına denk geliyor tabi, ben yatakta yatmaya başladım , oğlumu da yanında park beşikte yatırmaya başladım. Emmeye kalktı sonrasında uykuya dalamadı falan derken yatağa yanıma aldım , yatak yanı koruyucu da koydum , bir süre de öyle uyuduk. Sonra tabi ayağa kalkmaya falan başlayınca yatak korumasına pek güvenemedim. Montessori yer yatağı aldım ama ölçüsü tek kişilikten daha büyük . Birlikte uyuyoruz şuan 25 aylık.