caglanurcagla hiç acımıyor ki korkmayın boşuna benim ilk düşükten başlamış dedim ben hissetmiyorum bir sorun mu var yükseltelim ozaman dedi yine hissetmedim sonra birdha yükseltti sadece jiletle alıp gidiyoruz ya azcık kıl ucu kalan yerlere gelince minik bie hissiyat batma gibi bişey oluyor okadar🤷🏻♀️ Gerçi benim acı eşiğim bayaa yüksek kadında öyle söyledi ama siz yinede rajat olun hiç sandığınız gibi değil birde başlarsanız aklınızda olsun 2-3 gün önceden jilet yap gel diyorlar ya sonra kılların ucu çıkıyor oyizden elstra acıyor gideceğiniz gün jilet yaparsanız acımaz