hilaldorukk Kızlar merhaba yarın ilk defa lazere gidicem acaba çok acıtıyor mu dayanılmayacak bir acı mı🫠 burda okudum yine uyuşturan krem kullananlar falan olmuş onlardan mı kullansam gitmeden önce acaba yoksa dayanabilir miyim emin olamadım hiç🙃
deli_bir_hatun hilaldorukk krem kullanmıyorum acı oluyor dayanilmicak gibi değil çok acirsa ısıyı düşürür ama oda çok etkili olmz ama.dedigim gibi acı eşiğin çok değilse dayanirsin
Iremylcnkya07 hilaldorukk genital biraz acıyor diğer bölgeler acımıyor ama dayanılmicak bir acı değil krem kullanılmıyor bu arada direk işlem yapılıyor ama buz lazerse jel sıkılıyor
hilaldorukk deli_bir_hatun kol bacak falan dayanırım ama bikini bölgesinden emin olamıyorum hiç gerçi ağda yaptırıyordum o da çok acıyordu ama o hemen bitiyordu tabi acısı bu ne kadar sürer acaba işlem
Iremylcnkya07 hilaldorukk rica ederim canım benim ama buz lazerde ben pek fayda göremedim bu sefer gittiğim buz başlıksız
Iremylcnkya07 hilaldorukk bilmiyorum ben memnun kalmadım çevremde memnun kalmayan var normal lazer daha iyi ilk seanstan beridir çıkmıyor bilemiyorum
rainayaz hilaldorukk bende korkuyordum ama alıştım. Uyuşturucu kremi gitmeden yarım saat önce sürüyorum çok azıcık acı hissediyosun o kadar
Iremylcnkya07 hilaldorukk buz lazer acıtmıyor ki normal lazer biraz oda genital bölgeye acıtıyor ama gidin bi bakın belki size iyi gelir ben memnun kalmamıştım yani epilasyona gideceğiniz yeri de iyi seçmeniz gerek ben çok yer baktım güvenilir mi değil mi cihazları iyi mi gidip ön görüşme yaptım hangi şehirde oturuyorsunuz benim gittiğim merkezin çoğu şehirde şubesi var
hilaldorukk Iremylcnkya07 bugün gidip bakayım da acıma durumuna göre krem işine karar veririm 😂 ordudayım ben siz hangi şubeye gidiyordunuz