gulten01
Ben emzirmiıyorum ama canım sen emzırdıgın için kesinlikle bir diyetısyene gıtmelisin çünkü o zaman cocuk doktorum dıyet yaparsan sütünün kalıtesi düşer bebege boş su vermesin gibi olur dedi yani diyetisyen olmadan kesinlikle zayıflmaa ama bence ekmegı kesip şekeri azalta bilirsin ve bol su ile süt artırıcı öaylar var onlarlada destekleyıp verebılırsın