Mlkkrm ben ilk bebeğimde kilo verirken 4 ay aynı kiloda kaldığımı biliyorum.ne yapsam gitmedi ama diyetimide sporumuda bozmadım devam ettim.o süreçte diyetisyenim durmalar normal sakın vazgeçme demişti.1 yılda 40 kilo verdim ve uzun süre o kiloyu korudum.1 yıl önce doğum yaptım ve aldığım 30 kilonun 25’i gitti 5 kilo kaldı ve ben gene yaklaşık 3 aydır aynı kilodayım diyete sporada devam ediyorum.hiçbir değişiklik yapmadım.vücut kendini korumaya alıyor siz devam edin mutlaka vericeksinizdir