Bende yaptırmıştım çok rahat çok güzel oluyor yüz ifaden değişiyor benim dört yıl oldu hala bile soranlar var kuru bir cildim olduğu için çabuk geçmedi. Diyarbakırda oturuyorsanız mekanda önerebilirim asla cildime bir zararı olmadı ki cildim çok hassastır korkarak yapmıştım.