iloio Selam kızlar kaşlarımı yaptırmak istiyorum pudralama sizce nasıl kaşlarım çok soluk kavisli yaptıranlarda güzel duruyo karar veremedim ya onu yaptıracağım yada kirpiklerimi ipek kirpik sizce hangisini yaptırayım yaptıran varmi 🤨
Elifce42 iloio canım kaş dövme yerine geçiyor biliyorsun değilmi ipek kirpikdede boy abdesti geçmiyor
Ysgl26 iloio kaş konusunda bi fiktim yok ama ipek kirpik yerine lifting yaptırabilirsiniz.. daha sağlıklı..ben de kalıcı eyeliner yaptıracağım
Emily37 iloio ben senelerdir kaşlarımı yaptırıyorum canım benim kaşlarım yok🤦🏻♀️Ben kıl tekniği yaptırıyorum.2 sene kalıyor bende sonrasında yavaş yavaş rengi soluyor.en son 2 sene önce yaptırmıştım şimdi birdahaki ay gene yaptırıcam inşallah.yaptıracağın yer iyi bir yer olsun.kullandıkları malzemenin kalitesini araştır birde yapıcak olan kişi önemli sonuçta şekil verip yapıyor.kirpik hiç taktırmadım ama lifting yaptırdım güzel oluyor
Ysgl26 Elifce42 kaşta sorun yok ama ipek kirpik evet yapıştırıcı tene değdiği ve altına su geçirmeyeceği için abdeste maniymiş malesef.. ama kirpik lifting yaptırbilirsiniz bunda bi sorun yok
1Eczacanne Elifce42 bırakın sevabına günahına da kadın karar versin ya ne çok biliyorsunuz her şeyi öfff
Ege_eylul Ya kadın bir soru sormuş siz de illa yorum yapayım diye yorum yapmışsınız. dini boyutunu sormamış nasıl olur diye sormuş keşke sorusuna cevap verseydiniz bilginiz varsa, herkesin günahıda sevabıda kendine sonuçta
hayalperest__ Ege_eylul kadın yine de söylemek istemiş. Ben bilmiyordum mesela öğrenmiş oldum bunun ne zararı var zaten bilip yapıyorsa sorun yok onun için. eğer haberi yoksa da öğrenmiş bir günahı engellemiş olur.
Elifce42 Ysgl26 kaş abdest geçiyor evet ama haram ya dövme belki dövme olduğunu bilmiyordur diye söylemek istedim tabiki de tercih kendisinin
Dfncgdm2022 Elifce42 estetısyen oldugun ıcın bır sey sormak ıstıyorum cnm benım yuzumde bazı lekeler var maskeler kremler yanı etkı eder gıbı duruyor ama yokk ya bana kesın cozum lazım bana bır kac arkdsım lazerle leke tedavısı var dedı ama soyle bır sey bunu hastane ortamında mı yaptrsam yoksa guzellık merkezındemı yanlıs anlamayın daha once guzellıl merkezınde lazere gıttım mahkemelık oldum yanı yıne aynı seyler basıma gelmesın dıye hastane ortamı daha mı saglıklı mesela ordakı aletler daha öı farklı
shnbbk Elifce42 ya estetisyen hanım sizi bize Allah göndermiş 😂 Allah için söyleyin şu hamilelik döneminde olan kararmalardan nasıl kurtuluruz? Koltuk altımda kararma zaten vardı hamilelik de cabası oldu. Her ne gerekiyorsa yaptırmaya hazırım ama net ve tek işlem olsun ve artık bu durumdan kurtulayım istiyorum 🙏🏻
iloio Emily37 valla bende ilk defa yaptıracağım canım kalın olur diye korkuyorum benim kaşlarım var ama hani aralarında bazı boşluklar var ondan bide yanlış anlamazsaniz bise sorcam ne kadara yaptırıyorsunuz bizim burda 2 bin tl normalde şimdi yazdım 29 Ekim bayrama özel indirim ilk 10 kişiye 1.750 yaparım dedi ne kadar güvenilir acaba
helloobitchs iloio kaş pudralama yaptır daha doğal ve daha uzun süreli kullanırsın hem yüzde kaş daha önemli daha önde güzellik uzmanıyım🥰
iloio helloobitchs kız gülüm ben gittim bu gün bana dedi ki pudralama için güzel durmaz dedi benim kaşım ince de degil normal kavisli ucu boş hoş durmaz kıl tekniği iyi olur dedi adam yaptırmadım ayol o kadar boş kaşlara uygulanıyor anlayamadım en iyisi pazartesi ipek kirpik yaptırayım bide canım ipek kirpik ne kadar kalıyor herkez 3 hafta dayanıyor diyo da🤡
Elifce42 Ysgl26 kişinin cilt yapısına bağlı tamamen çoğu silinmiyor çoğu da yaparken bile tutmuyor canım
Emily37 iloio benim arkadaşım yapıyor.birkaç ay önce konuştuğumda 3.000₺ demişti.şuan nasıl fiyatlar bilmiyorum.bebeğimi emzirdiğim için erteledim ben bu zamana kadar.en az 2-3 saat emzirmemek gerekiyormuş yapıldıktan sonra.benim kaşlarım çok açık renkli ve yok denecek kadar az.valla ben memnunum çok güzel duruyor.yaptıracağın yerin sayfasına bir bak yorumları falan incele bi.şikayet sayfalarına falan bak derim ben
helloobitchs iloio hayır iyi bi yere yaptırırsan asla kalın olmaz zaten kendi kaşının hizasında yapılan bir işlem 1 hafta koyu kullanırsın sonra açılır doğal bi görüntüsü olur bende var halla 3 sene oldu biraz silindi sadece
Elifce42 Asdfasdf- yok o geçiriyor canım onda lifting aslında kirpik bakımı ama kirpikleri de ekstra kıvırıyoruz sadece
Asdfasdf- Elifce42 tanıdığım güzellik uzmanı var o söyledi çünkü en sonunda kirpikleri dondurmak için bi katman oluşturuluyormuş o da zaten su geçirmiyormuş öyle söyledi yani benim de kafam karıştı 😀