GokceMom_ merhabaa. Bebişiniz kaç aylık acaba. Biz de sanırım diş belirtileri başladı salyası şelale gibi akıyo😂 deli gibi dişini kaşımak istiyo eli hep agzında huysuz hafif ateş oluyo arada. Ne zaman kullanmak gerek acaba bende aldım tetagilden. Kızım 4 ay 10 günlük