Elistos1 sizii çok iyi anlıyorm benim kızımda 3. Ayında 6.240 dı doktor çok çok iyi demişti ama çevrem bu çocuğun neden boğumları yok diye söylenip duruyordu özellikle yaşlılarımız, insan ister istemez evham yapıyor emin olmak istiyor kilosundan normal mi değil mi diye