Ebr00 asla gerçekten öyle bir niyetim yok asla o düşüncede açmadım böyle algılanacağını bilseydim zaten yine açmazdım ama çevremden ciddi anlamda bu tür yorumları alıyorum mesela kaynanam bana ‘millet bu kilolarda doğuruyor daha öyle bir kilosu’ yok diyo eşimde ‘olur olur kilo alır’ diyo kaynanamın çocukları hep tombikmiş aklınca kendiyle kıyaslıyor bende bu tür yorumlar alınca gerçekten acaba kilosu az mı düşünüyordum uzun zamandır yoksa gerçekten kendimi tatmin etmek için veya başkasını üzmek için açmadım bu postu böyle yorumlar geldikçe ben üzüldüğüm için başka annelerin fikirlerini almak için açtım