mobesebesir normalde de probiyotik kullanıyorum şuan. Açık soylemek gerekir ise tekrardan götürmek istemiyorum. Pskolojim bozuldu. 2 yaş kızım ayrı kalıyor zaten küçüğün pskolojisi iyice bozuldu ya yine damar yolu falan acarlarsa gerçekten kendimi iyi hissetmiyorum. 🥺 Eşim gelir ikna eder götürürüm ama içim hep bu yönde düşünüyor