Katun zaten hiç anlaşamadık. Aşıları hiç yaptırmamış. Ama bir görsen el üstünde tutuyorlar onu. Kaç senedir Türkiye de bir Türkçe konuşmuyor. Vallahi sabahtan akşama kadar arapça konuştu sesli sesli çocuk uyuyor mu uyumuyor mu umurunda değil. Gece hemşireler geliyor çocuğuma bir şey olacak diye uyuyamıyorum bile karşıda ki kadın annesi annesi 10 kez demelerine rağmen uyanmiyor. Çocuğu 38.5 derece olmuş soy diye uyandiramadilar kadını.