Papiii bunlarda el kadar bebek ne yapsın istiyorlar anlamıyorum bebeğiniz herkese aynı şekilde tabiki davranamaz sizin yanınızda rahat ve mutlu olduğu için daha aktif olur anneanne babaanne dahi olsa yabancılar bi yerde benim bebeğimde evde bana ve babasına susmaz sürekli ses çıkarır bağırır tükürükle baloncuk yapar ama başkasına sadece güler bebeğiniz çok normal onu diyenler anormal hiç takma kafana