Kizlar merhaba.Postu sona kadar okursaniz cok mutlu olurum ve simdiden tesekkurler.
Kizlar kizim 4 ay 24 günlük 1 haftaya 5 ayi bitirecek.Bebeğim gülümsüyor,tukurukle baloncuk yapior,seslide işden gülüyor kikirdayarak(ama bazen)).Sonra parmaklarink dudaklarina surerek baloncuk yapar,oynar.Kaynanam bugün bu cocuk cok ses cikarmiyor.Ses etmiyor gulmuyor diyor.Çok zoruma gitdi yani ilk cocugum bilgisizimde biraz.Ama bebegim benleylen onunla konusurum o zaman sesde cikarir istiyorsa bana,guler,bazen kikirdayarak guler heyecanlanir.Yami bana gore gayet normal hersey.İstedgi zaman guler oynar bazende 1 gun susar coxuk iste hep ayni dehilki tavirlari daha yeni-yeni kesf ediyor herseyi bana gore.Daha 5 ayi bitmemis bir bebek napa bilirki?Kizlar sizin benim kizimla ayni zaman diliminde olan bebeleriniz ne yapior?Yani durmadan konusuyoe guluyormu?Tedirgin olmam gerekirmi?Kendisi cocuk sevmeyi becermüz konusma yapmayi becermez.Pist kuzum diyor hep cocukda mimiksiz bakiyor suratına boyle konusmayi bilmiyor coxukla ama cocukdan gulmesini bekliyor konusmasini bekliyor.Oynamaya calisiyor onla ama kizim gulumseyip gecistiriyor boyle bakmiyor ona cok gulmuyor.Oda hep bu coxuk cok sakin hic gulmuyor,hic sesi cikmiyor sanki evde cocuk yok gibi diyor.Böyle sesini yuksek kaldiripsa bir konusmuyor süs cikarmiyor cocuk dedi.Zoruma gitsi cok yuzune bile bakmadim kendisi anladı alındığımı.