Nazlimu_ hadi ya kötüymüş o 🙁 ben bebekten önce çalışıyordum o zaman da her gün yemek yapmazdım hatta bazen uzun süre hiç yapmadığım da olurdu dışarıdan yerdik ya da kahvaltı makarna vs geçiştirirdik sorun etmezdi, şimdi bebekle evde durmaya başlayınca eşim dedi yemek yapacaksan 2-3 günlük yap bari de her gün uğraşma vs diye bana da mantıklı geldi hiç yapmadığım da oluyor bazen yine, o zaman da diyorum canım akşam annenlere gidelim mi hem yemek yeriz hem çocuğa bakarlar biz de rahat rahat otururuz diye hemen oraya gidiyoruz sonra 🤣