Benim olmuştu çalışıyordum ve işimi bırakmak zorunda kaldım o derece yürüyemiyor ve oturamıyordum. Kadın doğumcuya gittim içini boşalttılar biraz rahatladım 2-3 gün sonra tekrarladı. Bu sefer başka bir doktora göründüm küçük bi operasyon sonrası düzeldi. Tekrarlamadı umarım bir daha da olmaz:( çok acılı bir süreçti