Ooozzzgggeee Kızlar merhaba bartholin kisti olan var mı ? Evde bir tedavisi var mı ? Benim daha önce olmuştu antibiyotikle geçmişti şuan doktora gidemiyorum ve çok acı çekiyorum başına gelen bir tedavi yöntemi bilen yada hap ilaç kullanan var mı?
2022anne Ooozzzgggeee ben hamileyken oluştu sağ taraftaydı ama ağrı sızı herhangi birsey yoktu. Sezeryan doğum yaptım 39. Haftada doktorum içini boşalttı ve dikişle hallettik. 1 yıl sonra tekrarladı bu sefer çok ağrılı atesli bir şekilde sol tarafta oluştu hemen gittim doktora ve anestezi alarak tekrar aynı işlemi uyguladık. çok şükür suan geçti. Tekrarlamadı
emelarda Ooozzzgggeee 1 hafta önce ameliyat oldum hala yatıyorum dün kontrolüm vardı 1 hafta daha istirahat verdi. Rabbim kimsenin başına vermesin çok zor. Sizede acil şifalar diliyorum
Rwerdst Ooozzzgggeee benim görümcem de oluyo. 3. Ameliyatını oldu geçenlerde. Malasef evde düzelmiyor 🤕
Senay- Ooozzzgggeee bu konuda en müzdarip ben olmuş olabilirim. Evliliğimiz ilk senesinde yaşadım. Başta antibiyotik ile geçti ama maalesef tekrarladı. 2. Kez Zeynep Kamil kadın hastalıkları bölümüne gittim beni orada ameliyata aldılar ama asla hiç bir işlem görmemişim gibi acısı devam ediyordu. Resmen ayakta duramıyordum ağrısından. Daha sonra özele gittim enjektör ile boşaltma işlemi yapıldı onunla birlikte hemen rahatlıtorsunuz ama maalesef benimki yine tekrarladı ve en sonunda komple bortholin kistini aldırdım. İyikide aldırmışım çok şükür şuan çok rahatım. Hiç bir zararıda olmadı
Ooozzzgggeee 2022anne benim de ikinci bu.. ilkin de antibiyotikle halletmistik şimdi de aile hekimine gittim antibiyotik yazdı bakalım inşallah geçer çok acıyor
2022anne Ooozzzgggeee bir kadın doğum uzmanına görünmenizi tavsiye ederim çok geçmiş olsun inşallah geçer en kısa sürede
Rwerdst Ooozzzgggeee evet tanıdık başhekim var. O sayede hızlıca hallediyor işini. Başta bir o hastane bir bu hastane dolandı. Mahvoldu o halde. Tanıdık çok önemli
Karpuzluskz22 Ooozzzgggeee merhaba, az önce sol iç dudakta bı sertlik hissettim dokununca hafif bir acısı var sanki sivilce gibi nohut büyüklüğünde bartholin kisti dediğiniz şey böyle birşey mi acaba daha önce böyle bişey başıma hiç gelmedi korktum açıkçası
emelarda Karpuzluskz22 evet öyle oluyor.ameliyat oldum 13gündür hala yatıyorum oturamıyorum kesinlikle. Siz yinede doktora gidin görünün benimki ilerlemiş 6cm kadar belki sizinki başlangıçtır müdahalesi kolay oluyormuş
emelarda Karpuzluskz22 umarım tekrarlamaz ilk kez başıma geldi ve adınıda ilk defa duydum. Çok sağolun🌺
irem12 Benim hamilelikte oldu. Doğumdan sonra da devlet hastanesinde dikişle aldırdım 2 ay oldu aldıralı. Antibiyotik ile geçmedi