Filevrem yaklaşık bi iki hafta kadar çişim geldi tuvalete gitmem lazım dedim ve zaman zaman birlikte gittik bezliydi bı süre zarfında bazen bende yapcam dedi bezini çıkardım oturdu ama genelde yapmadı fakat ara ara suyla oynamak için tuvaletim geldi diyordu fakat yapmıyordu önüne geçebilmek için bu durumun sadece çişimizi yapınca su dökmeliyiz dedim su dökebilmek uğruna çişini yapmaya başladı :) hemen kitap okumaya başladık çişli kakalı kitaplar bebekleriyle oynarken onlara da bazen çişim geldi dedirtip çiş yaptırdık bi iki haftada böyle geçmiştir hala bezi vardı bunları yaparken yani bi ay boyunca tuvaletten korkmasın kakasından korkmasın diye aslında hazırlık yaptım diyebilirim sonra baktım gerçekten hazır hazır olduğunu düşünene kadar ben bu süreç devam etti mesela hazır olduğunu düşünmeseydim sanırım bezi çıkarmazdım. Bigün boyunca neredeyse bezini hiç ıslatmadan tuvaletini söyledi bigün o gün karar verdim ama yine çıkarmadım şöyle bi konuşma yaptık ablalar anneler abiler çişlerini hep tuvalete yapar bezi bebekler takar sen artık çişini tuvalete yapabiliyorsun bebek değilsin bunu takmayalım istersen dedim ama bi emin olamadı bi iki gün daha bu konuşmayla birlikte bezi taktım sonra kendisi ben bebek değilim takmayalım dedi bezini de çok çok az ıslatmaya başlamıştı.. ama çıkardım ıslaklığı hissetmesi gerek tamamen bırakması için diye düşündüm. Kazalarımız oldu tabi asla tepki göstermemeye çalıştım evine gidemedi bu çiş tüh diğer çişler evine gitti bundan sonra hepsi evine gitsin burdan kaydıraktan kayacaklar evine gidecekler dedik sanırım kaslarını kontrol etmeyi bilemiyordu tam bi buçuk iki haftaya yakın kazalarımız azalarak bitti.. 1 buçuk aya yakın alıştırma sürecimiz olmuştur bezi çıkarıncada max 2 haftada altına kaçırmamayı öğrendi.