ikiprensannesi53_ merhaba ben öncelikle tuvaletin kapısını açık yaptım bi müddet giderken de muhakkak ay çok çişim geldi tuvalete gitmem lazım diyerek gittim kapıyı bilerek açık bıraktım görerek öğrenmeye çok açık bi çocuk kızım bende yapcam dedi benimle girdi beni öyle görünce bazen suyla oynamayı çok seviyo tuvaletten korkmasın diye suyla oynadık biraz sonra hemen kitaplar aldım onları okumaya başladık.. derken olaya iyice hakim oldu bi yerden sonra suyla oynama olayını çişimizi yapalım kakamzı yapalım burası kakanın evi evine gitmesi için su dökmeliyiz dedim ve sadece tuvaletini yaptığı zaman ona su dökmesine izin verdim.. asla zorlamadım başlangıçta tamamen gözünün içine soka soka tuvalete giderek kendinin istemesini bekledim ve kitaplarla destekledim.. adapte olduğunu düşündükten sonra bezini çıkardım ve bezi çıkardıktan sonra çişin gelirse evine gönderelim olur mu diye yokladım gün içinde kazalar oldu tabi asla tepki vermedim sadece aaa bu arkadaşlarının yanına gidemedi evine bir dahaki sefere bu çişleride arkadaşlarının yanına evine yapalım olur mu dedim kabul etti derken bir baktık bizim çocuk artık çişini öğrenmiş