asah_1712 ikisini de vurdurduk biri 3 doz biri iki doz . Vurdurulan ay çok önemli değil çünkü bakıyorum herkes farklı aylarda yaptırmış. Biz ilk sözü 5. Ayda yaptırdık 2. Doz 7. Ayda iki doz arası olan ay önemli sanırım . Bizde baya ateş yaptı inşallah ikinici zor olmaz. 6 ay aşıları geldi geçiyor ama tekrar sıkıntı olavak diye bekletiyoruz.