ikisini de vurdurmanız lazım. nimenrix a tipi aşı bexsero b tipi aşı. ikisininde özellikleri farklı. nimenrix aşısı olup bexsero aşısı olmazsanız bir anlamı yok yada tam tersi işte.
her dr farklı aylarda uygulattırıyor biz erken dönemde olmayı tercih ettik
nimenrix 3,5,13. aylarda
Bexsero 3,5,7,13. aylarda
nimenrixin 13.ayını pazartesi olduk bexseroyu da salı günü olacağıZ. iki aşı arası 1 hafta 10 gün bırakabilirsiniz. ayrıca bexsero bizde hep ateş yaptı tabi her bebeğin vücudu farklı