Melaike benim kızıda hastanede verdiler aç kalmasın diye gelmediği için süt ama çok şükür 4. Gün çok iyi geliyodu ama mama tadına alıştığı için istiyordu vermedim çok sağladı şimdi sadece anne sütü yetiyor ne gerek var mamaya ne tepkiler aldım ama umrumda olmadı kulaklarımı tıkadım yetiyorsa mamayı çıkar sabret alışır