Melaike Merhaba anneler 🤱🏻 Size sorum olucak? Sezaryen doğum yaptım ve başta sütüm gelmedi. Bebeğim fazla kilo kaybetti doğal olarak sarılık başlıyodu dr da mama verelim toplayalım dedi ve bebek biberona alışınca meme tutmamaya başladı. Tutsada çekmiyo hemen uyuyodu. Bende bu duruma daha fazla dayanamayıp emzirme kampına girdim kendi kendime. 3 gündür emziriyorum sadece akşamları mama veriyorum dalabilsin uykuya diye. Gün içinde de krizleri tutuyo o zaman veriyorum mama. Ama kusuyo bi süre sonra sizce neden? Artık istemiyo mudur mamayı fazla mı geliyodur yoksa başka sebepten mi?
NaimeYilmaz Melaike Reflusu olablr gazını cıkardıktan sonra egımlı yatırın kusmadı azalıcaktır ne cc verıyorsunuz ne kadarlık?
Barsem1912 Melaike benimde sezeryandan sonra sütüm geç geldi ama biberonla vermedim şırıngayla verdim meme reddi yaşamadım o yüzden
Melaike NaimeYilmaz gazını çıkarıyorum. Çıktıktan sonrada kusuyo. Anne sütü verdiğimde kusmuyo. Mama verdiğimde kusuyo. 🙄
Melaike NaimeYilmaz normalde anne sütü almadıgı zamanlarda 90 cc veriyodum. Anne sütünden sonra 60 cc indirdim. Bugn 30a indiricem kusacak mı bakalım? Birde 45 günlüğüz 🤱🏻
Melaike Barsem1912 en iyisii biliyo musun? Dr bana kadehle yada enjektörle ver dedi. Tamamen bizden dolayı oldu bineron vermek. Annemler falan filan hep karışan olur bilirsiniz, bizde de nitekim öyle oldu biberonla verdik oda alıştı 😬
Melaike Ninattanuvanza emer sabırlı ve ısrarcı olun. Banada öyle olmuştu, süt az olmasına ragmen meme veriyodum. Hatta solu hiç tutmadı sağı ufak ufak. Sonra tuttu ama pes etmeyin bence 🙏🏼
Medinetass Melaike bence çok fazla veriyorsun biz 3+23 günlüğüz ben en fazla 90 cc veriyorum hiç emmediği zaman 90 cc 75 cc 60cc kafama göre veriyorum açlık durumuna göre oğlum bu zamana kadar sayılı denecek hiç denecek kadar kusmuştur
NaimeYilmaz Melaike her bebeğin kılosu gelısımı farklı ilerler içtiği kadar verebılırsınız. Azaltmanız anlamsız olur
Melaike Medinetass bebeğim başta fazla kğ kaybetmişti dr mama verelim dedi. Bende o zamanlar 20-30 veriyodum. Sonra yine tarttırdık bi 10 gün sonra yine kğ verdi. Mama vermiyo musun diye azarladı hatta beni doktor. Arttırıyoruz deyim istediği kadar vereceksin dedi. 100-120 cc kadar yolu var dedi ben 90 verdim. Hatta 80 ccsi mama 10 cc normal su. Mama mktarını 80 e göre ayarlıyodum yani. Ancak kğ alabilrdi 🙄 bu yüzden yani 90 olması.
NaimeYilmaz Medinetass benimki 3.5 aylıkken 150cc ıcıyordu 😊 Ve asla tombık bebek degıl. Mamanın mıktarına bebısker karar verıyor. Aslında mama kutusunun arkasında yazan ölculer tam onlar ıcın.
Melaike NaimeYilmaz kusuyo diye azaltmayı denedim. Birde ne kadar açsa o kadar meme çeker düşüncesiyle mamayı azaltmak mantıklı geldi
Medinetass NaimeYilmaz bebişler karar veriyo tamam da içip içip kustuktan sonra karar vermiş olmuyorlar 😁
NaimeYilmaz Medinetass Belki reflusu var belki mamayı sevmedi 🤷♀️ Anladıgım kadarıyla bayanın bebegının kılo alımında sorun var bu durumda mama degısıklıgı , dik yedirme , eğimli uyutma ve parça parça beslenme daha doğru bir yönlendirme olur.
Medinetass NaimeYilmaz orasını biz bilemeyiz tabi o zaman bize değil doktoruna danışması gerekli o zaman 😘
Melaike [bilinmeyen] yapmayın azaltmasına izin vermeyin. İnanın bende sizin gibiydim. Bebek çekerse süt geliyo onu gördüm. En son aile hekimliğinde tarttırdık kilo almıştı çok şükür ama mamaylaydı. Hemşire çok güzel dedi anne sütü demi dedi. Hayır dedim orda vicdanım sızldı. Benm sütüm var bebeğimde onu bi şekilde çekecek dedim kampa girdim o gün. O gün bugün ikisi bi arada gidiyoruz. Eskisi gibi çok vermiyorum mamayı bebeğimde öyle aşırı aramıyo. Çünkü sürekli memede uyuyo uyanıyo. geceleri uyumadım gündüzleri emzirme yasıtığına eğile eğile belim sırtım yandı agrıdı ama oluyo ağrısın geçer dedim. Sizde sabırlı olun, illa olur. 🙏🏼🙏🏼♥️