Bebeğim 5 aylık ve inanın dün ağladım artık ne gece ne gündüz eşim evet bakıyor ama atak mıdır dismidir yoksa hastamı olacak doktora götürdüm dis dedi ama biz çok erken olduğunu düşünüyoruz velhasıl kelam hiç susmuyor 1 haftada sanki o sakın gülen cocuk gitti yerine miz miz canından taciz gülmeyi unutan bi çocuk geldi uykusuzluğu saymıyorum çünkü onun keyfi yeter ki yerinde olsun uyumasın hasta olmasın uyumasın yesin ama uyumasın..demem oki bugünler geçici bu çocuklar böyle kalmayacak gün geçtikçe biseyler kesfedip uçup gidecekler elimizden bugünlerin kıymetini bilin evet şuan eviniz dağınık olabilir ama ilerde evin dağınıklığını bırak ses bile olmayacak hepsi büyüyecek hepsi bi meslek sahibi olacak hepsi yurt yuva sahibi olacak rabbim çocuklarımıza hayırlı eş hayırlı gelecek nasip etsin inşallah herkese günaydın isyankar anneler 😚😊