Kızlar sakin olun büyüyünce çok üzülüyorsunuz o zamanları daha güzel geçirebilirdim bu kadar takmasaydım diyeceksiniz o yüzden gevşeyip rahatlayın aynı şeyleri yaşadım on aylık hala illaki yaşadıgım günler oluyor yüz kere uyanıyor her uykusunda ama kabullendiğim günden beri daha rahatım. Gece kaç kez uyandım şimdi süt sağıyorum işe gidecem bi yarım saate yani çok yorgunumama mutluyum gecici bir süreç oldugunu kabullenip tadını çıkarmaya calısıyorum