H-Efeninannesi batu_26 biz de dikkatli bakmayınca çok net göremiyoruz hatta birilerine gösterdiğimiz de anlamıyorlar bile ☺️
H-Efeninannesi kubra2608 biz ilk önce yansıma sandık eşimle daha sonra dikkatli bakınca anladık. Fotoğrafı yakınlaştırıp bakarsanız ney görünüyor siyah aşağı doğru çizgi
bombacimulayim Heterektomiden bahsediyorsanız benim bir gözümde var. Tek gözümün yarısı öavi yarısı açık kahve gibi. Görmemde bir sıkıntı yok Şahin gibi görürüm hatta estetik olarak da kötü durmuyor
Doga0812 bombacimulayim gözünüzü merak ettim yaa çok merak ederim böyle şeyleri paylaşma imkanınız var mı?
batu_26 bombacimulayim bizde 2 gözdede olduğu için bebekken farkedilmiyordu pek ama şimdi belli oluyor herhangi lens falan kullanıyormusunuz görüntüsünden dolayı
bombacimulayim batu_26 yoo kullanmıyorum . Lisedeyken lens kullanmak istemiştim ama optikteki amca bana kızmıştı. Senin gözlerin çok özel demişti ben de o gün bugündür kafama takmam🙂
Minnakordek Kız maşallah bunu ilk defa görüyorum bir sorun teşkil etmediğini duyduktan sonra da nasıl güzel geldi gözüme rabbim nazarlardan saklasın imzasıyla doğmuş resmen çocuk
batu_26 bombacimulayim ben bu konuda baya araştırma yaptım ama hiç bir tedavisi yok dediler hatta nadir ve özel dediler çünkü daha net görüyormuş tabi bizim daha bebek konuşmadığı için bilemiyoruz o yüzden merak ediyorum açıkçası
BenMathilda H-Efeninannesi Bu iris kolobumu gibi duruyor. Gözünün orta siyah kısmı(iris) aşağı doğru, değil mi? Göz rengi ile alakalı değil sanırım.
Gokturk_ H-Efeninannesi ayyy maşallah Allah bağışlasın çok güzel 🫶🏻❤️İlkokul arkadaşımın 2 gözü de böyleydi .Ve büyüdükçe daha da güzelleşti gözleri estetik olarak .Yıllar sonra üniversiteyi aynı bölümü okurken amfinin en arkasından tahtayı kolaylıkla götürdü .😀Hatta biz ona yarasa derdik şakasına 😀 Hiçbir tedavi görmemişti ve çokta güzel görürdü .
ayybukemm06 H-Efeninannesi kız lütfen daha net bi fotoğraf paylaş. Sanki gördüm gibi ama bu konu nedense dikkatimi çekti 🫣🤭
ElifCagriArminDeniz H-Efeninannesi benim gözümde de var bu, hatta 22 yaşındaydım bi arkadaşım fark etti, ben de doktora gittim sormak için “arkadaşın erkekse sana farklı gözle bakıyor bu yaşa kadar annen baban bile fark etmemiş😂 bi’nevi ben gibi bir şey bu” demişti.