batu_26 Merhabalar oğlumuz doğuştan kedi gözlü ve ömür boyu öyle kalıcakmış merak ettiğim acaba varmı etrafınızda böyle doğan bebek varsa ne gibi bir tedavi uygulandı?
S_x_w batu_26 vallahi tedavi falan bilmiyorum ama eşimin teyzesi ve kuzeni öyle..görme konusunda bir sorunları yok diye biliyorum gözlük dahi kullanmıyorlar günlük hayatta
batu_26 Bende doğumdan sonra farkettim apar topar götürdük uzmana görmede sıkıntı yok ama orta bebeği kediler gibi çizgili
batu_26 Valla anneler dikkatlidir biliyorsunuz ki farkettim göz kontolüne götürdük birşey yok dedi iyi bakın dedim öylelikle farkrttiler ben normal gördüm onlar göz merceğiyle göremedi nasıl doktor olmuşlarsa
BenMathilda batu_26 Kedi gözü derken? Benim kızımda var heterokromi. Ondan mı bahsediyorsunuz? Onu cocuk doktoru ayırt edemez, göz doktoru da damla damlatmadan önce görebilir. Tedavisi yok, zaten hastalık değil bizimki, genetik farklılık
batu_26 BenMathilda Tıp dilinde şimdi söylesem bilen çok yok o yüzden kedi gözlü derler halk dilinde.
BenMathilda H-Efeninannesi Bu iris kolobumu gibi duruyor. Gözünün orta siyah kısmı(iris) aşağı doğru, değil mi? Göz rengi ile alakalı değil sanırım.
Gokturk_ H-Efeninannesi ayyy maşallah Allah bağışlasın çok güzel 🫶🏻❤️İlkokul arkadaşımın 2 gözü de böyleydi .Ve büyüdükçe daha da güzelleşti gözleri estetik olarak .Yıllar sonra üniversiteyi aynı bölümü okurken amfinin en arkasından tahtayı kolaylıkla götürdü .😀Hatta biz ona yarasa derdik şakasına 😀 Hiçbir tedavi görmemişti ve çokta güzel görürdü .
ayybukemm06 H-Efeninannesi kız lütfen daha net bi fotoğraf paylaş. Sanki gördüm gibi ama bu konu nedense dikkatimi çekti 🫣🤭
H-Efeninannesi batu_26 biz de dikkatli bakmayınca çok net göremiyoruz hatta birilerine gösterdiğimiz de anlamıyorlar bile ☺️