bizde kartlı İngilizce oyuncağı alacağız 🤭
geçen sene kızım ilk doğduğu zamanlar bimden bir oyuncak almıştık 25-30 tl arası bir şeydi. aynı oyuncağın başka bir arkadaşım e bebekten 80 tlye almıştı 🙈
kızıma bimin bir çok oyuncağını hep uygun fiyata aldık, sırf adı var diye pahalı oyuncak almak saçma geliyor bana. onun için benim de sabah 9da bimin kapısına camına yapışmam lazım 🤣