anonim99 baby co markasının zıbını bar ama yakası çok açılıyor bilginiz olsun ben aldım da yakası baya açılıyor birde nevresimi var aldım gayeye güzel 169 tl ben geçen yıl aldım yani 😃 ama aynı markaydi bence ek gıda için silikon ksik alın ama silikon tabak bardak almayın melamin tabak geliyormuş gayeye uygun ben alacağım inşallah