Durum_m Böyle korkmayın rahat olun 🙏🏻 1koldan 2bacaktan oluyor zaten çabucak yapıyorlar o an biraz fazla ağlar minnoş,hemen kucağınıza alın sakinleştirin o kadar.Benim kızımda ne ateş ne huysuzluk olmadı çok şükür her bebekte olmuyor ateş falan..Takip ettim 2saatte bir ateşini hiçbir şey olmadı,bu yüzden de ilaç vs kullanmadım boş yere👍🏻 normal devam ettik.İnşallah sizn de kolay geçer 🙏🏻