evlerkadar sedasayan1111 rectoderm sanırım 700 tl civarı hayır henüz doğum yaptım ıkı ay önce suan emzırıyorum
sedasayan1111 evlerkadar ben emzirirken de kullandım şu orttasi çukur minder varya adını unuttum onunla oturuyordum dikisim coktu makat çatlağı da olunca oturamıyordum bile
gokcetuba06 evlerkadar ben basır değildi ama makat çatlağı bendede oldu ameliyat oldum ve geçti 5 yıl oldu çok şükür tekrar yaşamadım
gokcetuba06 evlerkadar ameliyat zor gerçekten çünkü sonrasında çok sancın oluyor ve ağrı kesici serum olmadan dayanamazsın emziriyrsan zaten ameliyat olmaz
evlerkadar selinnkk canımmm Allah razı olsun ben onu denedim günlerdir ıyılesmeyen yara iyileşti kaç gündür ağlıyordum Allah razı olsun vesilenle büyük bir beladan kurtuldum herkese balı tavsiye edeceğim basur şişliği bile azaldı🤩❤️❤️❤️
evlerkadar selinnkk sağol Allah razı olsun tekrardan hastaneye gıdecektım ıptal edcem randevuyu baya ıyı çünkü 😘
Binnur_cam evlerkadar hamilelikte başladı doğumdan sonra dikişlerle bir azdı Allah 2 ay ağlaya ağlaya wc gittim … Probiyotik kullandım kabızlık için sıcak suda sabah akşam 10 dk oturdum birde hakiki zeytinyağ rahatlattı …