Benim de hamilelikte başladı ara ara tekrarlıyor ama hiç çok ilerlememişti. Ama yakın çevremde bal ile iyileşen var. Peçeteye biraz bal koyup tam yaranın üstüne koyup birkaç saat bekletince çok iyi geliyormuş. Denemedim ama fayda görene şahit oldum yani canım.