İnsanlar yorum yaparken çok acımasız oluyorlar boş konuşmaktan başka bir işe yaramıyorlar gerçekten. Fiyatının fazla mı az mı ya da kullanışlı olup olmadığını sormuyor hanımefendi. Satmak için açılmış bir post dikkat ederseniz. Destek olmuyorsan karışma bi zahmet. Normalde karışmam böyle şeylere ama dayanamadım cidden. Yorum yapmak için yapmayın ya almıyorsanız çamur atmayın. Bu nasıl bi düşüncesizlik .!