esmanuursss Dolap uygulamasından almıştım kullanmıyoruz sadece üstündeki etiketleri sökülmüş bende öyle almıştım temizletilmiş sadece evde sürüldü kızıma başka bişey alıcam onun için satılık
Oburiks esmanuursss gerçekten dolap uygulamasindan aldığınız foyati merak ettim , eminim 250 değildir ama siz sifirini yazarak karşılaştırma yapıyorsunuz
sahrabalam2 esmanuursss aynısı bende vardı bimden almıştım kızıma ama aşırı kullanışsız bir defa anca bindi
Deletedmom_9857 esmanuursss iyi satışlar ama çok değil mi yaa sıfırı gereksiz pahalı sizin verdiğiniz fiyatta öyle
esmanuursss Deletedmom_9857 250 tl nin bi sıfatı kaldığını düşünmüyorum ben aldığım fiyatın yarı fiyatına satıyorum tertemiz ürün daha fazla fiyata satan da var bence gayet de makul ihtiyacım olmasa ücretsiz bile verirdim
esmanuursss nolmuskine bence siz gereksiz bi insansınız sizin algınız kapalı almazsınız hanfendi size satan mı var saygısızlık yapmayın