Ekincis Betulb pedia.dr önerdi benim doktorum saglik ocağı bizde de kabız yapmıştı. Ocean ile ilgili bilgim yok ama aklinizda olsun
Songul_hamza Betulb bnde sağlık ocağının verdiğini kullanmiyrm yaş aralığı olsaydı verirler mıydı hayır
Hayatannesi Sağlık ocağının verdiği hangi marka ? Bize doktor devit yazmıştı, onu kullanıyorum. Sağlık ocağı devit veriyorsa ve dediğiniz gibi paraben içeriyorsa doktorla konuşup hemen değiştireyim bende.
Yazilimcianne Betulb canım bizim doktorumuz 15.günden itibaren ocean kullandırıyor ama 400ıu siz kaçlık aldınız? Sabahları 1 fıs şekilde kullanıyorum 9 aylık kızım.
Scorpionesi Betulb Canım ben sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum, 6 ay oldu hiç kabızlık sorunu yaşamadık.Verdikleri Demir ilacı biraz sıkıntı yaptı, onu da bıraktık, kullanmıyoruz
Ulkukrts Kızlar bende sağlık ocağından verileni kullanmıştım adı monovit ama sağlıksız olduğunu duyunca onu bıraktım şuan ne kullansam bilmiyorum bunları doktorlar reçete olarak yazıyor mu yoksa eczaneden direk alıyor muyuz
Yazilimcianne As_1 en son aldığım 39.5 fakat 9 ayda 2. almışımız çok gelmesin içeriği de en temiz olanlardan
DenizFerhat As_1 birinci aydan beri kullanmadık bir aydır kullanıyoruz bu damlayı . Damlanın fotoğrafini mi atayım ?