Merhaba sevgili anneler,
13 gunluk bir kızım var.Doktor saglik ocaginin verecegi d vitaminine 15. Gun başla dedi. Ancak buradan okuduğum yorumlarda saglik ocaginin verdigi d vitamininin cogu kisi kabiz yaptigini yazmıs ve ocean adinda bir d vitamini onermis .bende bu d vitaminini aldim ancak kullanim kağıdini okudugumda 4-10 yaş arasi icin uygundur yaziyor. Yenidoğan icin doktorun önerdigi kimse var mi?