Valla şuan rahatladım kızlar sizlerin bebeklerde böyle olduğu için hergun beynimi yiyordum acaba acaba diye diye başım ağrıyordu ama yok bu günlerde geçecek TV izlerdi artık onuda izlemiyorum telefondan birseyler izlerdi onuda vermiyorum derken huy değişiyor ama yok atması olmasın kimseye zarar vermesin korkuları geçsin bagirmasin sebepsiz yere falan diyoruz ama sağlıklı çocuklar böyle yapar diye biliyorum