Oğlum 2 haftadır bambaşka bir bebeğe dönüştü resmen her zaman hareketli bir bebekti ama son 2 haftadır her eline geceni atıyor herkesi dövüyor öpsem bile tokat atıyor tekme atıyor ısırmaya çalışıyor. Ben gün içerisinde ona sesimi bile yukseltmem ben ve o tekiz zaten. Annemlere gidiyoruz kuzenlerini goruyor dövüyor eline ne geçse fırlatmaya başlıyor çocuklar da ondan uzak durmaya başladı 😔
Yapma acır hadi ablayı sevelim diyorum böyle yaparsan böyle olur diye anlatıyorum ama bana da saldırıyor aynı şekilde. Ne yapmam lazım hep böyle olur diye cok korkuyorum. 13 aylığız bu arada