Benim kızım da kilolu gidiyordu sadece anne sütü ile beslenmesine rağmen. 3. Ayda kestim gece beslemesini çok şükür zor olmadı. 6 buçuk aylık 10 kiloyu gördük şu an. Ek gıdaya tam anlamıyla başlamadık tadım aşamasındayız. Çorba, muhallebi gibi kilo aldırıcı şeyler yedirmeye korkuyorum 😞