Ikizlercan benim kızım 5 aylıkken 9 buçuk , 6 aylıkken 10 buçuk kiloydu 🤣 ben mama vermedin hiç ama anne sütü + ek gıdalara erken geçtik. Şu an 3 yaşında kilosu çok çok normal ama boyu yaşına göre üst sınırda maşallah . Yani demem o ki 6 Aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor , 1 yaşından sonra ise yok denecek kadar azalıyor . Hızlı bir şekilde boya gidiyor.