beyzacmvrc ben 5 ay 2 haftalıkken başlattım. Bize doktor 4.ay kontrolünde sofrayı gösterin bakarsa parmakla tattırın demişti. 5 bucuk aylıkken de meyveyle başladık. Sebze tadımı yaptırma demişti doktorumuz bazen ek gıdaya ön yargı oluşturuyor bebeklerde dedi , sebzeleri ikili haşlayıp çorba gibi vermiştim. Ama onu da tadım gibi yaptık. Ben çok kasmadım 2 gün deneyip başka bir şeye geçtim. Aşırı merasim haline getirmedim. Zaten tatildi bir kaç gün deneyip ara verdiğimde oldu. Oğlum herşeyi yer. Tavsiyem çok kasmayın ve amacınız her şeyi bilmesi değil sizin sofranıza alıştırma süreci. Doktor şey demişti mesela avakadolu tuhaf tarifler verme, akşam yemeğinde yapmayacağın bir tarifi sırf heveslenip yedirme 😄 çok mantıklı gelmişti çünkü ileride seçici olmasını artırıyormuş bu. Alerjik meyve ve sebzelere bakın Google’dan onlar hariç tattırın ama kereviz de ne bileyim haşlanıp tattırılacak bir sebze değil bence ağır bir aroması var bir kaç ay sonra çorbasına katarsınız direkt. Veya kendinize pişirirken tuzsuz yapar tattırırsınız