4 buçuk aylıkken mama sandalyesinde oturtmaya başladım kızımı. Kucağımda sürekli oturmak istiyordu. Doktorumuz kendi istekli olduğu için oturtabileceğimizi söylemişti. Ama ek gıda için acele etmedim 6 aylıkken başladık. 5 gün oldu başlayalı. Patatesle başladım. İlk gün çok hevesliydi ama burnu tıkandı gripli gibi biraz. O yüzden pek iyi uyuyamıyor uykusuz olduğu için de huzursuz. O yüzden baya ağır ilerliyoruz. Bir gün istiyor bir gün istemiyor. Şuana kadar patates ve havuç tattı sadece. Kabak tattırmayı düşünüyorum yarın. Kereviz, brokoli, karnabahar gibi tüm kış sebzelerinden tattırmayı düşünüyorum onların bir zararı yok. 2 hafta sebze tadımı yaptırıp 3. Hafta yoğurda, 4. Hafta da meyvelere başlamayı planlıyorum.
Mama sandalyesi teyzemin kızının vardı zamanında Joker’den almışlardı Tripper marka 5 kademeli kalın ayaklı. Çok memnunum taş gibi sapasağlam. Teyzemden sonra abimler 2 çocuk büyüttüler, sandalyeyi kullanan 4. Çocuk yani benimki. O kadar sağlam :)