ftmnr1523 Meriskus valla ağlasa da orada oturmak zorunda. Sık sık mola verip sakinleştirip tekrar binerek gidiyoruz mecburen.Oyuncak, müzik vs. hiç bişey kabul etmiyor çünkü..
ikibaloglanannesi Oğlum 9 aylık 5 aylıktan beri bende de durum aynı ne yaptıysam binmiyor😏 İnşallah bir an önce alıştırabilirim
Alerjikrinit Meriskus dönem dönem olabilir 21 aylık toplasan içinde huzurlu olarak oturduğu 4-5 aydır 😅