Fikkkooo bir sağlıkçı olarak söyleyebilirim ki illa bir şey içecekseniz rezene demleyip içebilirsiniz.Ben sütüm gelmeyince üzülüp mal içeceği,eczaneden aldığım damla,sallama bitki çayı ne varsa içtim kişiden kişiye fark eder ama sade rezene içmek hem faydalı oldu hem de doğal sonuçta