bengonca arkasındaki insanları düşünmeden , bulduğu ürünün tamamını almak bana göre dusuncesizlik. Kıtlık yok sonuçta. Bir anda 50 tane almak yerine 10 tane alıp, daha sonra parça parça almak bana göre doğru olan. Hayatım boyunca stokculuk da yapmadım. Size göre doğru olan bana göre doğru değil yani.