Ess92 gokcemkaraman aynen ama içinde paraben yok şeker var 😂 ama kullandım yani bilmiyorum. Ama memnun olan çok ondan
tuuuba Herkes bestiron yazmıştı diye bende onu aldım sağlık ocağınınkini kullanmadım, bizimki tadını hiç sevmiyor ama verince surat bi karış oluyor yeni başladık etkilerini bilmiyorum henüz Eczacı kilosunun iki katı olacak şekilde damlatın demişti
havuclumom gokcemkaraman ocean önerdi doktorumuz, biz de onu kullanıyoruz. Sanırım 9 aylıkken bı genel kan tahlili gibi bişey yapılacakmış o zaman öğreniriz herhalde ne kadar ise yaradığını.
hmg gokcemkaraman sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum ilk etapta 4 damla dedi sonra 7 ye çıkar dedi ama ben 2 damla veriyorum. Bebeğimin dedesi de doktor aile hekimi sıkıntı görmedi. Kaka veya ishal sorunu yaşamadık